Przygoda na safari
Aparaty w dłoń! Właśnie dotarliście na odległy archipelag. A na nim już czeka na Was nowe wyzwanie: fotografowanie dzikich zwierząt kryjących się na pobliskich wysepkach. Są one jednak bardzo płochliwe, dlatego trzeba wykazać się sprytem. Przyda się też dobra pamięć, by zapamiętać kryjówki zwierzaków. Kto jako pierwszy sfotografuje 6 różnych zwierząt, zostaje królem safari!
Ekspresowa wersja zasad:
- Podejrzyj 1 kafelek na dowolnie wybranej wyspie i zapamiętaj jakie zwierzę jest na kafelku. Odłóż kafelek na swoje miejsce, nie pokazując go innym graczom.
- Powędruj swoim pionkiem na wyspę połączoną z tą, na której właśnie się znajdujesz (nie możesz popłynąć na wyspę, z której podglądałeś/aś kafelek). Zabierz wybrany przez siebie kafelek.
- Jeżeli na kafelku jest zwierzę morskie wykonaj odpowiednią akcję i pomieszaj szyki swoim rywalom utrudniając im odnalezienie kryjówki.
- Jeżeli to zwierzę lądowe, zabierz kafelek właśnie udało Ci się zrobić zdjęcie tego zwierzaka!
- Kto jako pierwszy zrobi zdjęcia 6 różnym zwierzakom lądowym wygrywa.
Główne atuty gry:
- Wspaniałe ilustracje Tomka Larka
- Gra dla całej rodziny
- Ćwiczy pamięć
Marka
Symbol
GXP-675427
Kod producenta
5904262950712
Nr katalogowy
50712
Marka
Brak
Płeć
Dziewczynki
Chłopcy
Rodzaj
Rodzinne i towarzyskie
Planszowe
Min. liczba graczy
2
Max. liczba graczy
6
Czas gry
30 min
Wersja językowa
Polska
Wymagania wiekowe
od 6 lat
Produkt na baterie
Nie
Baterie w zestawie
Nie
Zasilanie
Nie dotyczy
Akcesoria w zestawie
- Duża plansza
- 50 kafelków zwierząt
- 6 pionków gracza w kształcie aparatów
- Instrukcja
Zapytaj o produkt
Napisz swoją opinię