TERAPIA POZNAWCZA JAKO TERAPIA INTEGRUJĄCA PSYCHOTERAPIĘ
„Książka przemyślana, erudycyjna i wszechstronna (...). Z powodzeniem łączy dawne osiągnięcia, obecny status i przyszłe koncepcje poznawczo-behawioralne w jedną, spójną teorię psychopatologii i procesu psychoterapeutycznego (...). Jest to obowiązkowa lektura dla studentów, praktykantów i praktyków terapii poznawczej i behawioralnej. Warto ją polecić wszystkim, którzy interesują się tym tak ważnym podejściem terapeutycznym do leczenia zaburzeń psychicznych” – Dr med. Lewis L. Judd.
„Młodzi adepci terapii poznawczej docenią wprowadzenie do terapii metodą Becka (...). Zarówno ci czytelnicy, którzy już są terapeutami poznawczymi, jak i ci, którzy są zainteresowani ruchem integracyjnym w psychoterapii, z radością powitają tę książkę. Podręcznik jest napisany zwięzłym i przystępnym językiem. Autorzy przedstawiają swoje argumenty w jasny i uporządkowany sposób” – „Contemporary Psychology".
„Wszechstronna, wyrafinowana i fascynująca książka. Autorzy podejmują próbę konfrontacji z najtrudniejszymi problemami terapii poznawczej. (...) To prawdziwy skarbiec wiedzy” – dr David M. Clark, filozof.
„Idealny podręcznik służący do szkolenia terapeutów poznawczych i zwolenników integracji metod psychoterapii” – dr med. Stanley B. Messer.
„Książka prezentuje całościowe ujęcie teorii poznawczej i dynamiczną ewolucję terapii poznawczej, która przeradza się w wielowymiarowe podejście terapeutyczne, znajdujące zastosowanie do rozwiązywania całej gamy problemów. Autorzy wskazują także, w jaki sposób teoria poznawcza – łącząc elementy terapii interpersonalnej, behawioralnej i psychodynamicznej – spełnia wymogi stawiane przez zwolenników obecnego ruchu integracyjnego w psychoterapii”.
Autor: Brad A. Alford, Aaron T. Beck
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Rok wydania: 2005
Oprawa: miękka
Liczba stron: 160
Format: 15.5 x 23.0 cm